Добре дошли в нашия магазин!
Телевизори Монитори Цифрови Фотоапарати Проектори Оригинални Консумативи Методи за Плащане Сигурност Общи Условия

Категории

AtShop във Facebook и Twitter



Реклама

Как да поръчам в онлайн магазин @Shop.bg

КАК ДА ПОРЪЧАМ

(описние на процеса на направа на поръчка в онлайн магазин @Shop.bg, www.atShop.bg)

Не ви се чете! Възниква грешка! Срещате трудности!

Свържете се с нас (Контакт) по удобен за вас начин и ще ви окажем пълно съдействие!

 

Тази страница е на вниманието на всеки посетител на сайта, който би желал да се запознае с процеса на правене на поръчка в онлайн магазина www.atShop.bg, преди да се възползва от него. Процеса на поръчка е лесен и интуитивен. 

За да се осъществи поръчка са необходими няколко лесни и бързи стъпки:
- Избирате и добавяте продукт(и) в количката “Добави в количката” ;

- Стартирате с бутон „Поръчка”  ;

- Указвате адресна и контактна информация, необходима за изпълнение на поръчката;
- Избирате начина на плащане и доставка;
- Преглеждате на един екран цялата тази информация и я потвърждавате;
- Финализирате поръчката с натискане на бутона „Финализирай поръчката” .
* Можете да се върнете назад за корекции или да излезете от процеса на всеки етап, преди да финализирате поръчката. С натискането на бутона „Финализирай поръчката” процеса приключва и поръчката се изпраща към АтШоп.бг ЕООД. След това преминаваме към процеса на доставка/плащане или плащане/доставка в порядък, определен от избраните методи на плащане и доставка за конкретната поръчка.

 

Подробно описание на процеса на поръчване:

Добавяне на продукт(и) в количка.      (в началото)

За да поръчате, избран от вас продукт го добавете в количката. Добавянето става посредством бутона “Добави в количката”.

    

Добавянето на продукт в количката не обвързва с покупка. Продуктите там могат да бъдат лесно добавяни, премахвани или да се променя количеството им (индивидуално и за всеки един от тях).

      

Можете да добавяте продукти в количката преди да влезнете във вашият профил, те ще се запазят и след влизането ви, ако междувременно не излезете от магазина. Когато влезете в профила си и добавяте продукти в количката, след излизане от профила тя се изчиства. Ако желаете да запазите информация за определени продукти, които са предизвикали интереса ви, можете да ползвате функцията „Добави в списъка с желания” (този списък се съхранява и след излизането от профила ви). Ако нямате профил, лесно можете да си направите такъв (защитен с потребителско име и парола) посредством форма за „Регистрация”.
Добавените в количката продукти могат да бъдат поръчан или изтрити от там. След добавяне на даден продукт в количката можете да се върнете в продуктовия каталог за да прегледате отново за алтернативи на вече избрания продукт, да добавите друг или да посетите друга част на сайта за да потърсите нужната информация.


Стартиране на поръчка:       (в началото)
Когато решите, че сте направили своя избор отваряте отново количката и натискате бутон “Поръчка” за да осъществите поръчката. Ако не сте влезли в профила си (регистрирали) системата ще отвори форма за вход (регистрация), а ако вече сте го направили ще преминете директно към следващата стъпка.

        

След натискане на бутона "Поръчка" влизате във формата за уточняване на подробностите: 

          


Адресна и контактна информация:      (в началото)
Ако сте регистриран потребител вашият профил пази тази информацията, която сте въвели при регистрация.

            

Необходимо е само да я коригирате, ако има промени. Ако адреса, на който искате да бъде доставена поръчката е различен от този с който сте регистриран(а) добавете нов адрес и контактна информация на човека, който ще получи поръчката.

              

Това е полезно, когато правите подарък на друг човек, или искате доставка на адрес различен от този, който сте посочили за документите и връзка с вас. Под адресната информация има отметка за адреса на доставка, ако той е същия, с който сте се регистрирали оставете отметката, ако адреса за доставка е различен я махнете, за да отворите форма, в която да дадете адресна и контактна информация за доставката на друг адрес. След като сте указали, на кого да издадем документите (фактури, гаранционни карти) и мястото където да бъде извършена доставката преминете, посредством бутона на “Следваща стъпка”


Избор на начина на плащане и доставка:      (в началото)
Ще се визуализират адресите за кореспонденция и доставка от предишната стъпка с вариантите за плащане и доставка под тях. Тук избирате със съответния бутон метода на плащане, куриера и вида услуга за доставка (не са визуализирани всички варианти на изображението). След като направите своя избор преминете, посредством бутона “Следваща стъпка” към финализиране на поръчката.

              

        

 

Финализиране на поръчка:      (в началото)

На тази стъпка на екрана се визуализира цялата информация – адресите и контактите, метода на плащане и доставка и продуктите, които поръчвате със стойности (цени) и общата стойност на поръчката. За да финализирате поръчката остава само да потвърдите, че сте се запознали с общите условия и да натиснете бутона „Финализирай поръчката”.

 

                      

останалата част от екрана:

Преди да го направите имате възможност да проверите всичко на екрана и ако е необходимо да се върнете с бутона “Предишна стъпка", за да нанесете нужните корекции, където трябва. С натискането на бутона „Финализирай поръчката” тя се изпраща към нас. В случай, че изборът ви е плащане по банков път,  поръчката се финализира и изпраща се към нас. На екрана ви се визуализира пълната информация плюс информацията, която ви е нужна, за да извършите плащане по банков път и се изпраща към вас и по е-майл. В случай, че избора ви е да ползвате електронно разплащане, автоматично се осъществява връзка със съответната система, а след осъществяване на транзакцията автоматично се връщате в магазина.

                          

В случай, че сте избрали наложен платеж, поръчката се финализира и изпраща към нас за изпълнение, а на вас ви се визуализира пълната информация на екран и ви се изпраща по електронна поща. Всички поръчки се съхраняват във вашия профил със статусът им и вие имате достъп до информацията по всяко време, след като влезнете във вашият профил с потребителското си име и парола.

Допълнително ще получавате съобщения по мейла за статуса на изпълнение на поръчката.      (в началото)

Количка

Количката е празна.

За Вашата Сигурност

Проверка на SSL сертификата за сигурност