Добре дошли в нашия магазин!
Телевизори Монитори Цифрови Фотоапарати Проектори Оригинални Консумативи Методи за Плащане Сигурност Общи Условия

Категории

AtShop във Facebook и Twitter



Реклама

Гаранции, сервиз и гаранционно обслужване

Информация за гаранции, гаранционни условия и оторизирани сервизни центрове

за продуктите, които продаваме

 

Производители: 

       
         

 



 

 SONY ПРОДУКТИ

Представителство Сони България ЕООД
Българския сайт http://www.sony.bg /
Съпорт Връзка към сайта за съпорт
Tелефон 0700 1 SONY (0700 1 7669)
E-mail support.bg@eu.sony.com
Адрес Бизнес Парк София Младост 4, сграда 3, етаж 2А 1766, София
Гаранц. условия: Продукти закупени от България
Връзка
Гаранц. условия: Европейска гаранция
Връзка
Оторизирани сервизни центрове в България:
София (със специални препоръки от @Shop.bg)

Стемарк 

гр.София, 1700
Студентски град
ул. проф.Кирил Попов 51
Телефон:+ 359 2 962 1234
GSM:+ 359 888 454511
E-mail: support@stemark.net
GPS координати
42° 38' 45'' N
23° 20' 12'' E
Google Maps 

Благоевград Аве Инженеринг
Адрес ул. Братя Миладинови 4
Телефон (073) 881 777
Елктр. Поща sonyservice@aveservice.com
   
Бургас Здравец
Адрес к-с Лазур бл. 119 партер
Уебсайт www.ash.bg
Телефон (056) 841 697
Елктр. Поща ash@ash.bg
   
Бургас Лас
Адрес ул. Янко Комитов 16В
Телефон (056) 880 835
Елктр. Поща ees_bs@abv.bg
   
Варна Володя Мирков
Адрес бул. Сливница 72
Телефон (052) 609 199
Елктр. Поща varna@vmirkov.com
   
Варна Интерком – Милен Антикаджиев
Адрес ул. Г. С. Раковски 64
Уебсайт intercom.free.bg
Телефон (052) 614 045
Елктр. Поща intercom60@gmail.com
   
Видин Лас
Адрес ул. Княз Борис I 17
Телефон (094) 606 168
Елктр. Поща gkservice@mbox.vidin.net
   
Враца Видеомакс
Адрес ул. Кетхудова 33
Телефон (092) 625 015
Елктр. Поща videomaxvr@gmail.com
   
Габрово Видеомакс
Адрес ул. Ц.Дюстабанов 15
Телефон (066) 803 100
Елктр. Поща nikip@nat.bg
   
Кюстендил Ботев
Адрес ул. Гюешевско шосе 5
Телефон (078) 552 494
Елктр. Поща vat@mbox.infotel.bg
   
Перник Ботев
Адрес ул.св.св. Кирил и Методи 21
Телефон (0896) 799 383
Елктр. Поща vat@mbox.infotel.bg
   
Плевен Кристал
Адрес бул. Русе 2
Телефон (064) 806 625
Елктр. Поща lilian@mbox.contact.bg
   
Пловдив Пулсар
Адрес бул. Източен 22
Телефон (032) 664 945
Елктр. Поща pulsar@evrocom.net
   
Пловдив Пулсар
Адрес ул. Абаджийска 2
Телефон (032) 630 796
Елктр. Поща pulsar@evrocom.net
   
Разград Лас
Адрес жк. Освобождение, бл.68
Телефон (084) 660 223
Елктр. Поща sony_rz@abv.bg
   
Русе Гриша Радославов
Адрес пл. Отец Паисий 1А
Телефон (082) 825 507
Елктр. Поща radoservice@mail.bg
   
Русе Ото 333
Адрес ул. Приста 1
Телефон (082) 847 440
Елктр. Поща sony_service@oto-ru.com
   
Самоков Лас
Адрес ул. Хан Кубрат 7
Телефон (0722) 66 789
Елктр. Поща et.tax@abv.bg
   
Смолян Лас
Адрес бул. България 2
Телефон (0301) 63 747
Елктр. Поща nedstar@mail.bg
   
София LCD & plasma център Лас
Адрес кв. Лозенец, бул. Яворов 50-56
Телефон (02) 962 7107
Елктр. Поща lasplasma@gmail.com
   
София Дарлингтон
Адрес жк. Красно село, ул. Княгиня Клементина, бл.193
Уебсайт www.darlingtonservice.com
Телефон (02) 955 6399
Елктр. Поща darlington@psp-bg.com
   
София Здравец
Адрес Студентски град, ул. проф. Кирил Попов 51
Телефон (02) 962 1234
Елктр. Поща zdravec-sofia@ash.bg
   
София Лас
Адрес жк. Стрелбище, бл.1
Уебсайт www.servicelas.eu
Телефон 0 700 17 18 0
Елктр. Поща lasservice@lasbg.eu
   
София Стонед 92
Адрес ул.Екзарх Йосиф 30
Телефон (02) 981 9593
Елктр. Поща stoned92@abv.bg
   
Стара Загора Пулсар
Адрес кв. Железник, Техномаркет
Телефон (042) 600 701
Елктр. Поща radinas@mail.bg
    

LG ПРОДУКТИ

<<В НАЧАЛОТО>>
Български сайт http://www.lge.bg 
Сайт за съпорт Връзка
Телефон за съппорт 07001 54 54 (тарифа за национален разговор)
Форма за контакт по мейла Връзка
Регистрация на продукт Връзка
Онлайн иск за гаранционно обслужване Връзка

Гаранция на LG Electronics за изгорелите пиксели:

Цветен или тъмен суб-пиксел може да се появи по време на производството на LCD монитор, но това по никакъв начин не влияе на неговата функционалност. Повредените пиксели лесно могат да бъдат разпознати от потребителя след включване на монитора за работа. Повредените пиксели представляват малки петна сред течните кристали, които съставляват монитора. Не се счита за дефект цветен или тъмен пиксел, освен ако не надвишава допустимия праг за дефект, както е посочено в Таблица 1.

 

Какво означава този знак за монитори LG:

Ако в рамките на 72 часа забележите дефектен пиксел на екрана, ще Ви заменим продукта с чисто нов само срещу касовата бележка и гаранционна карта от мястото където сте го закупи

 
Оторизирани сервизни центрове
Варна  
Технополис  
Адрес: Бул. Владислав Варненчик
   
България Сервиз Груп  
Адрес: ул. Трети Март 36
Телефон: (+359 52) 561 564
URL: http://www.servicebg.net/
   
Пловдив  
Технополис  
Адрес: Бул. Санкт Петербург 133
   
Русе  
Технополис  
Адрес: Бул. Христо Ботев 38
   
София  
CMM 97 LTD  
Адрес: Ул. Светлоструй, бл 240
Телефон: (+359 2) 91 823
   
ROYAL ELECTRONICS LTD.  
Адрес: ж.к. Дианабат, Д-р Г.М. ДИМИТРОВ, бл. 60,
Телефон: (+359 2) 8733387
Факс: (+359 2) 8733633
URL: http://www.royal.bg/
Сервизни центрове: http://www.royal.bg/service/adre.htm
   
България Сервиз Груп  
Адрес: кв. Лозенец, ул. Вежен 25
Телефон: (+359 2) 9632249
Факс: (+359 2) 8650155
URL: http://www.servicebg.net/
   
Омнител ООД  
Адрес: ул. Бунтовник 31А
Телефон: (+359 2) 8079231
   
K енд К Сервиз  
Адрес: бул. Искърско шосе 7
Телефон : (+359 2) 9700970, -1,-2,-3
URL: http://kkservice.bg
   

SAMSUNG ПРОДУКТИ 

<<В НАЧАЛОТО>>
Samsung България 1784 София
България
бул. “Цариградско шосе”115K,
Европейски Търговски Център, сграда Б, етаж 7.
Телефон/Факс+3592 971 3796
Български сайт http://www.samsung.com/bg/
Сайт за поддръжка връзка
Телефон за съппорт 0700 1 33 11 от Понеделник до Петък, от 09 до 18 часа
Търсене на сервиз връзка
Център за изтегляния връзка

ПОЛИТИКА  И ПРОЦЕДУРИ ЗА ГАРАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА (SAMSUNG)  

Samsung предлага гаранционна поддръжка за всички свои комбинации от продукти. По-долу са описани предлаганите за различните продуктови групи услуги:
Продуктите на Samsung са с пълна гаранция за определения период. Някои продукти на Samsung са с различни гаранционни периоди, поради естеството на дизайна на продукта, производството или очакваната употреба, като гаранцията се прилага от датата на закупуване от първи клиент.
Общи условия
1. Гаранцията е валидна само при правилното попълване на гаранционната карта и при представяне на доказателство за закупуване, състоящо се от оригинална фактура или касова бележка, указваща датата на покупка, името на дилъра, модела и серийния номер на продукта. Samsung си запазва правото да откаже гаранцията, ако тази информация е отстранена или променена след първоначалното закупуване на продукта от дилъра.
2. Задълженията на Samsung се ограничават до ремонтиране на дефекта или смяна на дефектната част или при преценка от страна на Samsung, замяна на самия продукт.
3. Гаранционните ремонти трябва да се извършват от оторизиран сервизен център на Samsung. Гаранционното покритие ще бъде анулирано, дори и при направен опит за ремонт от който и да е неоторизиран сервизен център. Samsung не трябва да бъде отговорен за възстановяване на суми, жалби и щети, които са в резултат от неоторизиран ремонт на продукта.
4. Ремонта или подмяната според условията на тази гаранция не дава право за удължаване или подновяване на гаранционния период. Ремонт или директна замяна на продукта според условията на тази гаранция могат да бъдат изпълнени с функционално еквивалентни сервизни обменни единици.
5. Гаранцията не е приложима в случаи, различни от дефекти в материала, дизайна и изработката.
Гаранцията не покрива следното:
- Периодични проверка, поддръжка, ремонт и подмяна на части поради обичайно износване.
- Злоупотреба или неправилна експлоатация, включително, но не ограничено само до неизползването на този продукт за обичайното му предназначение или в съответствие с инструкциите на Samsung за експлоатация и поддръжка Дефекти, появили се в резултат от използването на продукта заедно с аксесоари, които не са одобрени за употреба с него от Samsung.
- Неизправност на продукта, в резултат от неправилна инсталацията или експлоатация, несъответстваща на инструкциите и техническите стандарти или стандартите за безопасност установени в ръководството за експлоатация на продукта.
- Инциденти, форсмажор, мълния, вода, пожар, обществени размирици, неправилна вентилация, колебания в напрежението или други случаи, които са извън контрола на Samsung.
- Неразрешени модификации на продукта, които са извършени с цел той да съответства на местните или международните технически стандарти в страни за които този продукт на Samsung не е проектиран.
- Повреда на батерията, предизвикана от свръх зареждане или неизползване в съответствие със специфичните инструкции за грижа описани в ръководството за експлоатация на продукта. Серийният номер на продукта е променен, изтрит, отстранен или направен нечетлив.
- Батериите се зареждат със зарядни устройства, различни от тези, които са одобрени от Samsung.
- Което и да е от уплътненията на батерията или клетките са нарушени или показват следи от намеса.
6. Тази гаранция не влияе върху законовите права на потребителя, нито върху правата на потребителя срещу дилъра свързан с тяхното споразумение за покупка/продажба.
7. Тази гаранция не може да бъде прехвърлена. Тази гаранция е единственото и ексклузивно обезщетение за купувача и нито Samsung, нито неговите сервизни центрове описани в този гаранционен документ не трябва да бъдат отговорни за инцидентна или последвала вреда или нарушаване на каквато и да е изрична или подразбираща се гаранция.
8. Изключване на отговорност - Samsung не трябва да носи отговорност за загубата на записани/съхранени данни в продукти, които или се ремонтират, или се подменят.

Описаните по-горе политики са включени в сервизните услуги за продукти в гаранция и клиентът ще бъде отговорен за всички разходи, свързани с непокрити от гаранцията условия. Samsung си запазва правото да взема крайните решения относно определянето на проблема и подходящата опция за обслужване. Обменните единици приемат оставащата гаранция на оригиналния продукт. Прегледайте правилата и условията във вашата ограничена гаранция от Samsung, тъй като те са различни при различните модели. Приложими са някои ограничения и рестрикции и тези програми са предмет на промяна без предварително известие.

   
DELL ПРОДУКТИ <<В НАЧАЛОТО>>
Сайт на Dell Bulgaria http://www.dell.bg/ (на английски)
Сайт за съпорт Връзка
Проверка на гаранция по сериен номер (Service Tag) Връзка
Телефони за съпорт

00800 1104478 (Basic)

00800 1104479 (Pro Support)

Драйвери Връзка
   

Оторизирани сервизни центрове 

DASP (Dell Authorised Service Provider) - данни за централите в София свържете се с тях за контакти за регионални представителства

София  
ИНТЕЛИНЕТ България ЕООД  
Адрес:  бул. Цариградско шосе 121, 1784 София, България
Телефон:  (359 2) 976 3100
URL: www.intelinet.bg
   
Индекс България  
Адрес:  Младост 1, бл. 54, София 
Телефон:  (+359 2) 9753331
URL:  www.index-bulgaria.com
   
Прогрес  
Адрес: 

ул. “Шипченски проход” 69А, София

Телефон:  (+359 2) 8704159
URL: www.progress.bg
   
Контракс  
Адрес:  ул. "Тинтява" 13, София
Телефон:  (+359-2) 960 9723
URL: www.kontrax.bg
   
Стемо  
Адрес:  бул. Никола Вапцаров (EXPO 2000) 
Телефон:  (+359 2) 8162363
URL: www.stemo.bg
   
Стоун компютърс АД  
Адрес:  Ул. Апостол Карамитев №2, София
Телефон:  (+359 2) 9657 012
URL: www.stone-bg.net
   
HP ПРОДУКТИ <<В НАЧАЛОТО>>
Сайт на HP България http://www8.hp.com/bg/bg/home.html
Сайт HP за съпорт HP Съпорт и Дравери
HP оторизирани сервизи: 

Връзка (можете да намерите сервизен център във вашият град / регион)

Подрръжката на продуктите на Hewlett-Packard се извършва от компании, сертифицирани и оторизирани от HP като ASP (Authorized Service Partners). Тези компании имат правото и задължението да извършват гаранционни ремонти на HP продукти, за които са сертифицирани*.

*Моля предварително да се свържете с избрания от Вас партньор, за да проверите дали е сертифициран да извършва поддръжка на продукта,който Ви интересува. За гаранционна поддръжка на продукти Pavilion или Presario може да се обръщате единствено към STEMO.

   

PARAFLOW

Communications

(със специални препоръки от @Shop.bg)
Телефон: Гореща линия 0700 10 887 (7 дни в седмицата / 24 часа в денонощието тел. / интернет Click 2 Call)
URL: http://paraflow.bg/bg/services/service.html
Сървис деск: Service Desk
Регионални офиси:  Регионални офиси
   
STEMO  
Телефон:  0700 17 978
URL:  www.stemo.bg
   
CNSYS Телефон: 0700 16 036
   
LIREX BG Телефон: 0800 20 199

Количка

Количката е празна.

За Вашата Сигурност

Проверка на SSL сертификата